ترجمه رسمی پروانه بهره ‏برداری از مدارک شغلی بسیار مهم و مورد نیاز برای اخذ ویزای سرمایه‏ گذاری در کشورهای خارجی مخصوصا کانادا و کشورهای حوزه شینگن می‌باشد. این سند مشخص می‌کند که متقاضی ویزا در کشور خود مالک یک واحد صنعتی فعال است و از تمکن مالی مورد نظر برای اخذ ویزای سرمایه ‏گذاری و مهاجرت برخوردار است. در واقع اشخاصی که مایل به دریافت ویزای سرمایه گذاری هستند و مالک کارخانه، معدن و یا هر واحد صنفی صنعتی و تولیدی هستند به طور قطع نیاز به ترجمه رسمی پروانه بهره برداری دارند.

ترجمه رسمی پروانه بهره برداری

راهنمای کامل ترجمه رسمی پروانه بهره برداری

پروانه بهره برداری چیست؟

پروانه بهره برداری در اصل یک مجوز از سمت مراجع قانونی برای بهره برداری از خطوط تولید کارخانه، معادن و واحدهای صنفی می‌باشد. این مجوز که به آن برگه گواهی پروانه بهره برداری می‌گویند توسط وزارت صنایع و معدن و تجارت صادر می‌گردد و به نوعی سند مالکیت کارخانه یا معدن و واحد صنفی به شمار می‌آید.

پروانه بهره برداری مجوزی است که در زمان صدور ویزا مدت زمان بهره برداری از واحد صنعتی را مشخص می‌کند و نشان می ‏دهد که واحد صنعتی مورد نظر فعال است. به همین دلیل ترجمه رسمی پروانه بهره برداری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

به این نکته دقت داشته باشید که ارائه مدارکی مانند ترجمه رسمی آگهی تاسیس و یا آگهی تغییرات نیز در روند صدور ویزا می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد. لذا میبایست ترجمه رسمی این مدارک را به یک دارالترجمه رسمی و معتبر و با سابقه بسپارید.

مدت اعتبار ترجمه رسمی پروانه بهره برداری

اعتبار ترجمه رسمی پروانه بهره برداری به زبان انگلیسی ۶ ماه است که در ضمیمه آن قید می‌گردد. توجه داشته باشید که اگر تاریخ اعتبار مدرک منقضی شده باشد سفارتخانه‌ها ترجمه مدارک را از شما نمی‌پذیرد.

دریافت تائیدات دادگستری و وزارت امور خارجه برای ترجمه رسمی پروانه بهره برداری

برای دریافت تاییدیه‌های وزارت دادگستری و وزارت امور خارجه ارائه اصل پروانه بهره برداری به دارالترجمه الزامی است. دریافت تاییدیه برای ترجمه رسمی پروانه بهره برداری پروسه‌ای دشوار و وقت گیر است و در صورت نیاز و درخواست متقاضی این پروسه با صرف کمترین زمان و هزینه ممکن و بدون نیاز به رفت ‌و آمدهای مداوم و خسته کننده توسط دارالترجمه رسمی مرکز ترجمه انجام خواهد شد.

ترجمه رسمی فوری پروانه بهره برداری

همانطور که می‌دانید پروسه ترجمه رسمی و دریافت تاییدات از وزارت دادگستری و امور خارجه پروسه‌ای زمان بر است. به همین دلیل اگر وقت کافی برای ارائه مدارک خود به سفارت کشور مورد نظر را در اختیار ندارید می‌توانید از خدمات ترجمه فوری پروانه بهره برداری دارالترجمه مرکز ترجمه بهره‌مند شوید. برای ترجمه فوری پروانه بهره برداری بهتر است متقاضی ابتدا اسکن واضح از تمامی صفحات مدرک (پشت و رو) را به همراه صفحه اول پاسپورت برای دارالترجمه ارسال کند.

هزینه ترجمه پروانه بهره برداری

مبلغ دریافتی برای ترجمه رسمی پروانه بهره برداری بر حسب نرخ نامه مصوب قوه قضائیه که در ابتدای هر سال از طرف اداره امور مترجمین اعلام می‌گردد برآورد می‌شود.

سایر خدمات دارالترجمه رسمی مرکز ترجمه که با توجه به نوع مدرک، شامل هزینه ‌می‌باشند:

  • ثبت سامانه
  • مهر مترجم
  • پلمپ مدارک
  • خدمات دفتری
  • پرینت و کپی برابر اصل
  • تائیدات دادگستری
  • تائیدات امور خارجه
  • تائیدات سفارت

خدمات دارالترجمه رسمی مرکز ترجمه

دارالترجمه رسمی فرانسوی

دارالترجمه فرانسوی

اگر در خصوص ترجمه رسمی مدارک خود نیاز به مشاوره و یا ثبت سفارش دارید، با ما تماس بگیرید: