ترجمه رسمی اظهارنامه مالیاتی برای تمام افرادی که فعالیت اقتصادی یا تجاری دارند، برای فعالیت اقتصادی در خارج از کشور، ثبت شرکت، صدور یا تمدید کارت بازرگانی و پروانه کسب اشخاص حقیقی یا حقوقی همچنین برای گرفتن ویزای کاری کشورهای خارجی الزامی است. گواهی مالیاتی سندیست برای اثبات اینکه فرد مالیات خود را به سازمان مالیات کشور پرداخت کرده است.

ترجمه رسمی اظهارنامه مالیاتی

راهنمای کامل ترجمه رسمی اظهارنامه مالیاتی

ترجمه رسمی اظهارنامه مالیاتی در یک دارالترجمه رسمی و معتبر، یکی از مدارک بسیار مهمی است که اشخاص حقیقی یا حقوقی برای فعالیت در کشورهای خارجی و در صورتی بخواهند شعبه دیگری برای کسب و کار خود در کشورهای دیگر ایجاد کنند باید به سفارتخانه کشور مورد نظر ارائه دهند.

ترجمه رسمی اظهارنامه مالیاتی در مرحله اول با دریافت گواهی مالیاتی که در حال حاضر برای اشخاص حقیقی و حقوقی به صورت الکترونیک و در سامانه صدور گواهی‌های مالیاتی قابل دسترسی است انجام می‌شود. اگر برای مهاجرت، دریافت ویزای کاری و یا مجوز اقتصادی در خارج از کشور، دریافت یا تمدید کارت بازرگانی و پروانه کسب به این گواهی نیاز دارید، مرحله اول دریافت گواهی مالیاتی از طریق این سامانه و سپس تحویل اظهارنامه مالیاتی برای ترجمه به دارالترجمه رسمی می‌باشد.

نکات مهم و کلیلدی درباره ترجمه رسمی اظهارنامه مالیاتی

برای دریافت ویزای کاری و یا ثبت شرکت در خارج از کشور به طور معمول سفارت‌خانه‌ها مدارکی مانند صورت‌های مالی و تاییدیه‌های ثبت شرکت را درخواست می‌کنند اما در بسیاری از موارد ترجمه رسمی اظهارنامه مالیاتی نیز برای دریافت ویزا ضروری است. به طور کلی برای دریافت مجوز ثبت شرکت در کشورهای دیگر نیز به ترجمه رسمی گواهی‌های مالیاتی نیاز است.

نکته بسیار مهم قبل از ترجمه رسمی اظهارنامه مالیاتی تایید این گواهی مالیاتی توسط مهر ممیز و یا یکی از کارشناسان ارشد مالیاتی می‌باشد.

زمان مورد نیاز برای ترجمه اظهارنامه مالیاتی

ترجمه رسمی گواهی مالیاتی بدون تاییدات دادگستری و خارجه در مدت زمان دو الی سه روز کاری قابل انجام است. اما در صورت نیاز به تاییدات دادگستری و وزارت امور خارجه برای ترجمه رسمی اظهارنامه مالیاتی،به مدت زمان بیشتری نیاز است که هنگام دریافت مدارک توسط دارالترجمه و یا مترجم رسمی این مجموعه به شما اطلاع داده می‌شود.

پیش نیاز ترجمه رسمی اظهارنامه مالیاتی

برای ترجمه اظهارنامه مالیاتی باید اصل ترازنامه شرکت و اظهارنامه مالیاتی اصل پاسپورت برای ترجمه صحیح مشخصات فردی و هویتی به دارالرجمه رسمی مانند دارالترجمه رسمی مرکز ترجمه ارائه دهید.

هزینه ترجمه رسمی گواهی‌های مالیاتی

نرخ ترجمه رسمی اسناد و مدارک، ابتدای هرسال توسط قوه قضائیه در قالب نرخ‌نامه ترجمه رسمی تعیین می‌شود. با استناد بر این نرخنامه، هزینه ترجمه رسمی گواهی مالیاتی در سال 1402 به شرح زیر می‌باشد:

  • هزینه ترجمه رسمی گواهی مالیاتی به زبان انگلیسی: ۸۵،۰۰۰ تومان
  • هزینه ترجمه رسمی گواهی مالیاتی به زبان‌های غیرانگلیسی: ۱۰۰،۰۰۰ تومان

نکته: لازم به ذکر است که تمام دارالترجمه‌های رسمی ایران موظف به تبعیت از این نرخنامه می‌باشند و هزینه خدمات خود را بر اساس قیمت تعیین شده از سوی قوه قضائیه دریافت کنند و هیچ دارالترجمه ای مجاز به دریافت مبالغ اضافی بابت ترجمه اسناد و مدارک نمی‌باشد.

دارالترجمه رسمی مرکز ترجمه، ترجمه رسمی تمامی اسناد و مدارک از جمله ترجمه رسمی اظهارنامه مالیاتی را با کیفیت عالی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن در اختیار متقاضیان ترجمه رسمی مدارک قرار می‌دهد. برای ثبت سفارش کافیست از طریق راه‌های ارتباطی موجود در صفحه اقدام نمایید.

ترجمه رسمی فوری اظهارنامه مالیاتی با تائیدات دادگستری و وزارت خارجه

اگر برای ترجمه رسمی اظهارنامه مالیاتی به تاییدیه دادگستری و وزارت امور خارجه نیاز دارید اما وقت کافی برای انجام اینکار در اختیار ندارید، با پرداخت هزینه‌های تعیین شده می‌توانید ترجمه رسمی گواهی‌های مالیاتی و دریافت تاییدات دادگستری و وزارت امور خارجه را به دارالترجمه‌ رسمی مرکز ترجمه بسپارید تا ترجمه اظهارنامه مالیاتی خود را با صرف کمترین زمان و هزینه همچنین بدون نیاز به رفت ‌و آمدهای مداوم و خسته کننده در اختیار داشته باشید.

توجه داشته باشید که طبق قوانین وضع شده از سوی ریاست امور مترجمان رسمی قوه قضائیه، برای تایید ترجمه رسمی گواهی مالیاتی، وجود اصل گواهی الزامی است.

سایر خدمات دارالترجمه رسمی مرکز ترجمه که با توجه به نوع مدرک ، شامل هزینه ‌می‌باشد:

  • ثبت سامانه
  • مهر مترجم
  • پلمپ مدارک
  • خدمات دفتری
  • پرینت و کپی برابر اصل
  • تائیدات دادگستری
  • تائیدات امور خارجه
  • تائیدات سفارت

خدمات دارالترجمه رسمی مرکز ترجمه

دارالترجمه رسمی فرانسوی

دارالترجمه فرانسوی

اگر در خصوص ترجمه رسمی مدارک خود نیاز به مشاوره و یا ثبت سفارش دارید، با ما تماس بگیرید: