ترجمه رسمی گواهی اشتغال به کار برای مشخص کردن موقعیت شغلی، پایه حقوق، تخصص و شاغل بودن فرد به سفارت کشورهای خارجی برای اخذ ویزا استفاده می‌شود. برخی از سفارت‌ها نیز برای صدور ویزای تحصیلی و کاری به ترجمه رسمی گواهی اشتغال نیاز دارند.

دارالترجمه رسمی مرکز ترجمه

راهنمای کامل ترجمه رسمی گواهی اشتغال به کار

انواع گواهی‌ اشتغال به کار:

  1. گواهی اشتغال به کار بدون شرح وظایف که شامل: نام و نام خانوادگی، نام پدر، شماره ملی، سال تولد، سال شروع به خدمت، سمت، تاریخ مرخصی و میزان حقوق می‌باشد.
  2.  گواهی اشتغال به کار با شرح وظایف که شامل: نام و نام خانوادگی، نام پدر، شماره ملی، سال تولد، سال شروع به خدمت، سمت، مقطع تحصیلی، تخصص، شرح وظایف کاری با جزئیات، پایه حقوق و تاریخ مرخصی می‌باشد.

پیش نیاز ترجمه رسمی گواهی اشتغال به کار

اسپل نام و نام خانوادگی، نام پدر همچنین اسپل دقیق نام شرکت، سازمان و یا موسسه که در آن مشغول هستید را در اختیار دارالترجمه رسمی مرکز ترجمه قرار دهید. ارسال یک کپی از صفحه اول پاسپورت برای مترجم رسمی می‌تواند در درج صحیح مشحصات فردی شما در ترجمه رسمی مدارک تاثیرگذار باشد.

دریافت تاییدات دادگستری و امورخارجه برای گواهی اشتغال

کارکنان بیمارستان و درمانگاه‌ها

کارکنان بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها می‌توانند گواهی اشتغال به کار را از بیمارستان محل کار خود دریافت کنند. توجه داشته باشید که اگر در گواهی اشتغال از عنوان دکتر، مهندس و یا پایه حقوق استفاده شده باشد ارائه مدرک تحصیلی و فیش حقوقی معتبر مورد نیاز است..

کارکنان ادارات، موسسات و سازمان‌های دولتی

دریافت تاییدات وزارت خارجه و دادگستری ترجمه گواهی اشتغال به کار کارکنان مراکز دولتی با ارائه حکم کارگزینی مربوطه قابل انجام است.

کارکنان مشاغل آزاد

ترجمه رسمی گواهی اشتغال به کار و اخذ تاییدات دادگستری و امورخارجه تنها با ارائه ی جواز کسب قابل انجام است.

کارکنان شرکت‌های خصوصی

کارکنان شرکت‌های خصوصی با ارائه آخرین روزنامه رسمی و دفترچه بیمه می‌توانند تاییدات دادگستری و امورخارجه برای گواهی اشتغال خود دریافت کنند.

ترجمه رسمی مدارک هویتی مرتبط

لینک مطلب مرتبط

لینک مطلب مرتبط

لینک مطلب مرتبط

لینک مطلب مرتبط

هزینه ترجمه رسمی گواهی اشتغال

هزینه ترجمه رسمی گواهی اشتغال و تمامی مدارک رسمی، تحصیلی، هویتی، خصوصی و … توسط اداره کل اسناد و امور مترجمان کشور به صورت سالانه مشخص و به تمامی دارالترجمه‌های رسمی ابلاغ می‌گردد. دارالترجمه رسمی مرکز ترجمه نیز تمامی هزینه‌های ترجمه رسمی مدارک را طبق این نرخنامه از مشتریان عزیز دریافت خواهد کرد.

سایر خدمات دارالترجمه رسمی مرکز ترجمه که با توجه به نوع مدرک، شامل هزینه ‌می‌باشند:

  • ثبت سامانه
  • مهر مترجم
  • پلمپ مدارک
  • خدمات دفتری
  • پرینت و کپی برابر اصل
  • تائیدات دادگستری
  • تائیدات امور خارجه
  • تائیدات سفارت